• Wij spelen een onderlinge competitie.
  • op donderdagavond.
  • en vrijdagavond.
  • Kom eens een kijkje nemen.

1e Frikandellentoernooi 2023

GESLAAGD (Frikandellen) TOERNOOI!

Als afsluiting van een mooi seizoen 2022-2023 met een terechte kampioen, is er op 4 juni jongstleden nog éénmaal onderling gestreden voor de felbegeerde titel van Frikandellenkoning op het voor het eerst gehouden en jaarlijks terugkerende FRIKANDELLEN TOERNOOI.

U begrijpt, we hebben iets met frikandellen!

In een deelnemersveld van 12 medespelers werd er in twee poules gestreden voor een plaats bij de eerste twee.

Vervolgens is er door Willy Scheerder en Willy Gerritsen (beide uit Poule A) en Evert van Heumen en Nico Albers van der Linden (beide uit Poule B) gespeeld voor een plaats in de finale van de dag.

Na een zeer spannende strijd wisten Willy Gerritsen en Evert van Heumen de finale te bereiken, waarbij de laatste de titel naar zich toe wist te trekken.

Gefeliciteerd Evert!

Jij mag je een heel jaar lang de frikandellenkoning van de vereniging noemen.

Natuurlijk werd Evert op gepaste wijze gehuldigd met mooie prijzen.

Uiteraard mochten een doos frikandellen, gesponsord door Michel van “Zalencentrum Onder de Toren” en een mooie cadeaubon daarbij niet ontbreken.

Maar uiteindelijk heeft de gezelligheid het toernooi als geslaagd doen betitelen, dus benieuwd wie er zich volgend jaar frikandellenkoning mag gaan noemen.

Wij bedanken Michel voor zijn gastvrijheid en het weer beschikbaar stellen van (onze) prachtige accommodatie.

Namens de organisatie, graag tot volgend jaar.