Toernooi info

Hallo medebiljarters !!!

Onze toernooien zijn altijd gezellige middagen met een hapje en een drankje. Deze zijn open voor elke biljarter. Mocht u ook interesse hebben om vaker te biljarten dan kunt u aanmelden bij de onderlinge competitie van onze vereniging welke op de donderdag en vrijdagavonden wordt gespeeld. Voor info zie de hoofdpagina.

Volgend Toernooi : N.N.B.

Wedstrijd info

Aanvang 10.00 tot 18.00

Iedere deelnemer speelt 4 wedstrijden over het gehele toernooi met zijn vooraf opgegeven gemiddelde. Elke wedstrijd wordt gespeeld over 15 beurten, dus de helft van het normaal aantal beurten en dus ook de helft van ieders gemiddelde. Wedstrijden worden bepaald d.m.v. loting vooraf. Inschrijven kan alleen wanneer u een gemiddelde kunt overleggen.

Mocht u geen gemiddelde hebben maar wilt u wel graag meedoen, laat dit dan vooral aan ons weten zodat wij er alles aan kunnen doen om u toch mee te kunnen laten spelen.

Maximaal 16 deelnemers. Inschrijfgeld bedraagt € 10,- (incl. munt voor een broodje frikandel / kroket )
Deze dient te worden voldaan bij inschrijving, of voorafgaande aan het toernooi.

U kunt zich inschrijven t/m de laatste vrijdag voor het toernooi.

1e,2e, en 3e prijs is een geldbedrag.

www.biljartvereniging-elst.nl

Deelnemers